کد خبر: 277138
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
بازدید 1202
برگزاری جشن «فجر همدلی» در مرکز ۲ تهران

در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام فرخنده دهه فجر ویژه‌برنامۀ «فجر همدلی» با حضور ۷۰ نفر از اعضای کودک و نوجوان در کتابخانه شماره ۲ کانون استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون استان، در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام فرخنده دهه فجر ویژه‌برنامۀ جشن « فجر همدلی» را برپا داشت.

در این ویژه‌برنامه که در روز ۱۹ بهمن برگزار شد، رسول رسولی معاون شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱۱ و جمعی از مسئولان و کارشناسان این منطقه از شهرداری میهمان بودند.

دیگر میهمان این جشن صمیمانه، نگین صدری زاده کارشناس ادبی کانون استان و مربی سابق این کتابخانه بود که از خاطرات ۶ سال حضورش در این مرکز کانون سخن گفت و خاطرنشان کرد: من روزهای بسیار خوبی را در کنار شما بچه‌ها در این کتابخانه داشتم. امیدوارم قدر لحظه‌های زندگی‌تان را بدانید و در مسیر زندگی با همراهی و همدلی یکدیگر بتوانید به قله‌های موفقیت دست پیدا کنید.

قاسمعلی حمیدی مدیر فرهنگی اجتماعی ناحیه ۴ پس از اجرای سرود «خلیج‌فارس» توسط گروه نوجوانان پسر اظهار داشت: برای ادامه راه شهدا حداقل کاری که افراد در هر پست و مقامی که هستند می‌توانند انجام دهند خدمت‌رسانی به همنوعان است.

وی  نوجوانان را به مطالعۀ وصیت‌نامه شهدا تشویق کرد و شهدا را الگوی بسیار ارزشمندی برای نوجوانان امروز معرفی کرد. حمیدی در ادامه، از فعالیت‌ و تلاش مربیان این مرکز در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان منطقه  تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در این مراسم اعضای نوجوان به اجرای برنامه پرداختند. قرائت قرآن توسط ابوالفضل برزگری، مجری برنامه سارا نوظهوری، اجرای پیرامید توسط لیلا و مهسا مددی و اجرای نمایش «خیر و شر» با هنرمندی اعضای نوجوان لیلا و مهسا مددی، معصومه سلیمانیان، پریا آقا زیارتی، حدیث عادلی، سودا سلمان زاده و ریحانه آقازاده برای میهمانان به اجرا درآمد.

همچنین قطعات موسیقی توسط نوجوانان هلیا افروغ، الینا صمد زاده، معصومه سلمانیان و هانیه صالح خانی اجرا شد و به دنبال آن اعضای کودک، دینا آخوندی و علی‌اکبر روز بهانی نیز قطعاتی از موسیقی کودکانه را با ساز بلز اجرا کردند.

برگزاری مسابقاتی همچون «پانتومیم ضرب‌المثل»، «خوانش سرودهای انقلابی توسط اعضا» از دیگر برنامه‌های اجراشده در این ویژه‌برنامه بود.

گفتنی است در پایان این مراسم هدایایی به‌رسم یادبود به اعضای برگزیده مسابقات و اعضای گروه موسیقی اهدا و عکس‌های یادگاری گرفته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =