کد خبر: 277165
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱
تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل امروز

هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر، مربی کتابخانه سیار روستایی کاشمر ‌برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای را برای دانش‌آموزان روستایی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، هم‌زمان با دهه فجر و سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مربی کتابخانه سیار روستایی کاشمر در روستاهای محروم شهرستان حاضر و دانش‌آموزان روستایی را با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا کرد.

مهدی اسحاقی مربی کتابخانه سیار روستایی کاشمر با اعلام این خبر گفت: دهه فجر فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است و دانش‌آموزان به عنوان نسلی که در انقلاب حضور نداشتند باید با دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی آشنا شوند تا از دل و جان از آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.

اسحاقی در ادامه گفت: با همکاری و مشارکت مربیان فرهنگی مرکز ثابت شهرستان، در ده روستای محروم شهرستان ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «جشن انقلاب» برگزار شد تا ضمن ایجاد نشاط و شادی در میان کودکان و نوجوانان، کتاب‌های موضوعی دهه فجر و انقلاب مانند «فرهنگ‌نامه انقلاب اسلامی» را به آنان معرفی کنیم.

 مربی کتابخانه سیار کاشمر هدف از بیان خاطرات و وقایع آن ایام و تشریح شرایط اجتماعی مردم قبل از پیروزی انقلاب و تبیین عزت، اقتدار و عظمت ملت ایران در این ۴۰‌سال، را تقویت هویت ملی دانش‌آموزان و ایجاد روحیه خودباوری و همبستگی و اتحاد میان آنان عنوان کرد.    

در حاشیه این مراسم دانش‌آموزان از فروشگاه و نمایشگاه کتاب‌ و محصولات فرهنگی کانون بازدید کردند.

گفتنی است؛ این ویژه‌برنامه در ده روستای شهرستان کاشمر مانند روستای گندم‌بر، رزق‌آباد، فرشه، مکی، توندر و ... انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =