استقبال پرشور کودکان و نوجوانان از پایگاه کانون تهران

در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 1396 کانون استان تهران، با برپایی پایگاهی از فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی در مسیر راهپیمایی، پذیرای کودکان و نوجوانان و مردم همیشه در صحنۀ شهر تهران بود.

به گزارش روابط  عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در یوم الله 22 بهمن، روز اقتدار ملت بزرگ ایران، کانون استان تهران همگام و همراه با مردم غیور و انقلابی تهران، همبستگی و همراهی خود را با انقلاب، ارزش ها و آرمانهای امام راحل(ره) اعلام کرد.

بنا بر این گزارش، پایگاه کانون استان که در مسیر راهپیمایی واقع در چهار راه ولیعصر(عج)، ضلع شمالی پارک دانشجو مستقر بود با برپایی غرفه‌های فرهنگی، هنری و ادبی پذیرای کودکان و نوجوانانی بود که به اتفاق والدینشان در این روز با شکوه تصویری زیبا از اتحاد و ایستادگی را به تصویر کشیدند.

محمود سلیمانی مدیر کل کانون استان تهران نیز از اولین لحظات آغاز راهپیمایی در پایگاه کانون حضور داشت. همچنین حسن صفدریان معاون اداری مالی استان، سیده نسرین سجادیان معاون فرهنگی و جمعی از کارشناسان و مربیان مراکز کانون استان نیز در این پایگاه حضور داشتند.

ایستگاه شعارنویسی، ایستگاه کاغذ وتا با آموزش های متنوع، همچنین ایستگاه نقاشی ویژه خردسالان از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در پایگاه کانون استان  بود که با استقبال کم‌نظیر کودکان، نوجوانان و والدین آنها روبرو شد و درغرفه ادبی نیز کودکان و نوجوانان به نگارش دل‌نوشته‌، شعر و داستان با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.

گفتنی است یکی دیگر از برنامه های تداریک دیده شده در این پایگاه اجرای برنامه های استیج بود که معرفی وقایع انقلاب، اجرای سرود، بازی و مسابقه های متنوع در آن به اجرا در آمد.

همچنین اعضای مراکز شماره 2 و17 کانون استان با اجرای سه سرود «لاله های خونین، هوای پاک و خلیج فارس» در فواصل برنامه حال و هوایی خاص به فضا بخشیدند و لحظاتی پرشور آفریدند. سرپرستی این دو گروه سرود بر عهده مهدی صمصامی و میترا مختارپور بود.

اجرای استیج این برنامه برعهده هادی ملکی و رضا ایمانی مربیان فرهنگی و ادبی مراکز کانون استان و ساغر لطفی‌نژاد کارشناس روابط عمومی استان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =