حضور کودکان کمیته امداد و بهزیستی در جشنواره بازی‌های ایرانی- اسلامی مرکز تایباد

در نوزدهمین روز از بهمن‌ماه و در دهه مبارک فجر، مرکز فرهنگی هنری تایباد میزبان بیش از ۶۰ کودک تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در هشتمین روز از دهه مبارک فجرجشنواره بازی های بومی و محلی با حضور کودکان و والدین آنان در مرکز فرهنگی هنری تایباد برگزار شد.

طاهره سیدین مربی مسوول مرکز با بیان این‌که متاسفانه امروزه خیلی از بازی ها برایمان به خاطره تبدیل شده است گفت:نقش بازی در تقویت اعتماد به نفس، افزایش خلاقیت، تقویت قوای حسی و جسمی، تخلیه انرژی، ایجاد حس نوع‌دوستی و تعامل با دیگران و همچنین تبادل ایده و افکار انکارناپذیر است و کودکان امروز به خاطر پیشرفت تکنولوژی و ظهور برخی بازی‌های رایانه‌ای، از این امر مهم غافل شده‌اند.

مربی مسوول مرکز تایباد با تاکید بر این که بازی‌های بومی و محلی سرشار از آداب و رسوم فرهنگی است گفت: در این جشنواره مسابقه طناب‌کشی میان کودکان اداره بهزیستی و کمیته امداد برگزار شد و پس از اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقه، آنان به تماشای نمایش عروسکی «من آیدا را نمی‌فروشم» که حاصل تلاش اعضای نوجوان کانون بود نشستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =