عرضه 400 عنوان کتاب کانون پرورش فکری در دوازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان

400 عنوان کتاب از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دوازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان عرضه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان خوزستان 25 بهمن‌ماه با حضور ٥٠٠ ناشر داخلی و ١٠ ناشر خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های اهواز گشایش می‌یابد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 400 عنوان از کتاب‌های خود را در این نمایشگاه به علاقه‌مندان کتاب و کتاب‌خوانی عرضه می‌کند.

کانون در این نمایشگاه کتاب‌های خود را با تخفیف 30 درصد برای خرید علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی در معرض دید عموم قرار می‌دهد و در بخش جنبی این نمایشگاه نیز حضور فعال دارد.

بر اساس این گزارش با همکاری انجمن ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نشست ادبی " نردبانی از ستاره" با حضور بابک نیک طلب روز شنبه 28 بهمن‌ماه از ساعت 10 تا 12 برگزار خواهد شد.

در دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان خوزستان بیش از 67 هزار عنوان کتاب از سوی ناشران سراسر کشور عرضه شده است که با تخفیف ٣٠ درصدی به دست علاقه‌مندان خواهد رسید.

بنا بر اعلام مسئولان برگزار کننده دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان خوزستان، برای برگزاری این نمایشگاه 500 میلیون تومان بن خرید کتاب در نظر گرفته شده است که در صورت استقبال مردم این میزان افزایش می‌یابد.

گفتنی است: دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان خوزستان از تاریخ 25 تا 30 بهمن‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی اهواز واقع در کیانپارس میدان شهید چمران برگزار می‌شود و در زمان برپایی از ساعت ۹ تا ۱۲، و ۱۶ تا ۲۲ پذیرای عموم مردم خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =