نمایش «روباه دم زنگوله» بر صحنه سینما کودک کانون

نمایش «روباه دم زنگوله» در سانس ویژه عموم علاقه مندان در سینما کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرکرد اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری: نمایش «روباه دم زنگوله» به کار گردانی علی اسکندری از بهمن ماه سال جاری الی آبان  ماه سال 97 بر روی صحنه سینما کودک شهرکرد به اجرا گذاشته می شود.

این نمایش در روزهای26 و 27  بهمن ماه سال جاری و 3 و 4 اسفند ماه  ساعت 18 ویژه ادارات و عموم مردم به روی صحنه خواهد رفت.

بر این اساس: این نمایش ویژه گروههای سنی( الف،  ب و ج)  است  و تا کنون  با استقبال خوب مهادی کودک و مدارس رو به رو شده است.

این اثر در قالب نمایش های عروسکی از سری تولیدات واحد نمایش کانون استان است که با همکاری گروه فرهنگی همای رحمت می باشد.

این نمایش داستان روباهی است که با حیله و مکر به باغ انگور روستا می رود و از باغ دزدی می کند، خرس ساده لوح داستان نیز او را در این کار همراهی می کندو اتفاقاتی که در خلال این ماجرا رخ می دهد.

بر اساس این خبر: «روباه دم زنگوله» نمایشی است با محتوای آموزنده و نشاط آور که فضای طنز آمیز آن بستری برای شادی و در یافت آموزشهای تربیتی غیر مستقیم و جذاب را برای کودکان فراهم می کند.

این نمایش 50 دقیقه ای از جمله نمایشهایی است که واحد تئاتر و نمایش کانون به منظور اجرا در کلیه ی سالنهای نمایشی کانون استان تهیه کرده است .

بازدید از این نمایش برای عموم، آزاد است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 32251099 داخلی 121 و شماره همراه 09214621470 تماس حاصل نمایند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =