توانایی و استعدادهای فرهنگی و هنری شما نوجوانان باید شناسایی و شکوفا شود

عبدالرحیم سیفی به همراه معاون و مسوول روابط عمومی کانون گلستان در دیدار با مددجویان نوجوان کانون اصلاح و تربیت گرگان با آن‌ها گفت‌وگو کرده و از نزدیک با نیازهای فرهنگی و هنری آن‌ها آشنا شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این دیدار عبدالرحیم سیفی مدیرکل کانون گلستان اظهار امیداری کرد تا  نوجوانان مددجو با بهره‌گیری از برنامه‌های فرهنگی‌هنری کتاب‌خانه سیار شهری، استعدادها و توانایی‌های خود را بروز داده و زمینه پرورش و شکوفایی آن‌ها فراهم شود. 

ایشان ضمن مهم و باارزش خواندن تمامی فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی خطاب به مددجویان نوجوان گفت: انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری با محوریت کتاب و انس و پیوند شما نوجوانان با این یار همیشه مهربان می‌تواند در تغییر نگرش و مسیر زندگی شما بسیار تاثیرگذار بوده و شما را برای ورود به زندگی جدید آماده سازد.

خوانش کتاب، قصه گویی، اجرای نمایش خلاق و اجرای بازی‌های بومی و محلی از جمله مباحثی بود که در این نشست مطرح و قرار شد با همکاری کانون پرورش فکری زمینه برگزاری جشنواره‌های آن در کانون اصلاح و تربیت فراهم شود.

در این دیدار که مدیر و کارشناسان کانون اصلاح و تربیت حضور داشتند تنی چند از مددجویان به ارائه مسائل و درخواست‌های خود پرداختند.

اجرای تک‌نوازی توسط یکی از مددجویان از جمله برنامه‌های جنبی این بازدید بود.

در خاتمه از سوی مدیرکل کانون پرورش فکری تعدادی کتاب به کتاب‌خانه کانون اصلاح و تربیت اهدا گردید. 

گفتنی‌است کتاب‌خانه سیار شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرگان به مدت یک سال است که هر دو هفته یک‌بار در کانون اصلاح و تربیت حضور یافته و با اجرای برنامه‌های مستمر فرهنگی‌هنری، نقش موثری در دست‌یابی به توانایی و دانایی مددجویان ایفا می‌نماید. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =