کد خبر: 277290
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
بازدید مدیر کل کانون از نمایشگاه انقلاب

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی از نمایشگاه انقلاب اسلامی که توسط اتحادیه انجمن های اسلامی برپا شده بود بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، این نمایشگاه بر سه محور دیروز ما، امروز ما و فردای ما در ایام دهه فجر در 80 مدرسه استان خراسان شمالی برگزار گردید.

منیر صادقی مدیر کل کانون استان طی بازدید از نمایشگاه انقلاب مدرسه نمونه دولتی شهید بهشتی بجنورد، با تقدیر از عوامل و دانش آموزان انقلابی این مدرسه اظهار داشت: آشنایی نوجوانان با تاریخ و مستندات انقلاب به شیوه روایت گری توسط دانش آموزان، باعث ماندگاری و تاثیرگذاری در نوجوانان خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه ما است که با هدایت و روشنگری ، مسیر درست و امنی را برای آینده سازان این مرز و بوم طراحی نماییم.

رییس کمیته کودک و نوجوان دهه فجر استان عنوان کرد: آشنایی کودکان و نوجوانان با دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از اهدافی است که پیوسته در برنامه ها مدنظر قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه جلوه بصری نمایشگاه برای مخاطبان حایز اهمیت است، خاطر نشان کرد: در عصری از ان به عنوان دهکده جهانی یاد می شود دسترسی به اطلاعات برای همه بسیار آسان شده است ولی در این میان باید توجه کرد که این اطلاعات از چه فیلترهایی می گذرد و به دست کودکان و نوجوانان می رسد.

صادقی ادامه داد: باید در کودکان و نوجوانان قدرت تجزیه و تحلیل درست را آموزش داد تا بتوانند در آینده دست به انتخاب های درستی بزنند و در همین راستا باید به گونه ای برنامه ریزی که در آینده جامعه مخاطب امروز ما فقط یه محفوظاتشان تکیه نکنند و بتوانند با ذهنی پرورش یافته در راه درست گام بردارند.

وی ایجاد فضای مناسب برای تبادل اطلاعات بین کودکان و نوجوانان را در خور توجه دانست و گفت: اهداف نظام و معرفی رهبران این انقلاب جهانی به نسل چهارم انقلاب باید با دقت نظر ویژه ای صورت بگیرد.

گفتنی است برنامه‌های نمایشگاه مدرسه انقلاب با شعار« انقلابی می‌مانیم» طی روزهای گذشته اجرا شده است و هدف از برگزاری این نمایشگاه ها در استان تقویت روحیه انقلابی دانش آموزان و ارتقای انگیزه آنان نسبت به صیانت از هویت اسلامی و هم چنین آشنایی نسل نوجوان با آرمان‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =