چتر مهربانی انجمن فروشندگان اسباب بازی تهران بر سر زلزله زدگان کوهبنان

اهدا ی۱۸ کانکس از سوی انجمن صنفی کار فرمایی فروشندگان اسباب‌بازی و پلیشی استان تهران به زلزله‌زدگان کوهبنان،بار دیگر جلوه‌ای از مهربانی را به نمایش گذاشت.

به گزارش روابط‌عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، انجمن صنفی  فروشندگان اسباب بازی و پلیشی استان تهران با پیگیری و همکاری دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل کانون پرورش فکری کرمان با اهدای ۱۸کانکس به یاری مردم زلزله زده شهرستان کوهبنان در استان کرمان شتافتند.

پس از گذشت نزدیک به ۲ ماه از وقوع  زلزله‌ی ۵.۲ ریشتری در جَور و کوهبنان از توابع استان کرمان و سرمای شدید هوا در این مناطق کوهستانی، مردمان صبورکوهبنانی هنوز به روال عادی زندگی برنگشته‌اند.

در این میان خیرینی از سراسر کشور تلاش می‌کنند با یاری رساندن به آسیب‌دیدگان از زلزله، سختی این روزها را برای آن‌ها کم‌رنگ تر کنند.

این انجمن با همکاری دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پس از انجام  طرح کاروان شادی (ارسال اسباب بازی برای کودکان زلزله زده استان کرمانشاه ) طرح کاروان شادی۲، تهیه ۱۸ کانکس جهت اعزام  برای هموطنان زلزله زده کرمان منطقه کوهبنان را برگزار کردند.

این کانکس های ۹ متری به افرادی اهدا شدکه نیازمند هستند و شرکت سازنده ضمانت کانکس ها را به مدت یک سال برعهده دارد.

با پیگیری‌های مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان نیز افراد نیازمند در این منطقه شناسایی و کانس‌های اهدایی به آن‌ها تحویل داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =