فیلم‌سازان کودک و نوجوانان گلستانی برای جشنواره‌ی فیلم کودک تولید محتوا کردند

آثار فیلم‌سازان کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان به جشنواره فیلم «کودکان برای کودکان»راه یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، فراخوان هشتمین جشنواره‌ی دوسالانه ملی فیلم «کودکان برای کودکان» با عنوان «قاصدک» از سوی اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در حالی منتشر شد که فیلم‌سازان کودک و نوجوان کانون گلستان آثارشان را به دبیرخانه‌ی استانی این جشنواره در مازندران ارسال کردند.

به گفته‌ی سیدرهبان مسلمی‌عقیلی کارشناس آفرینش‌های هنری این اداره‌کل، دراین جشنواره کودکان برای یک‌دیگر فیلم می‌سازند و به رقابت می‌پردازند.

مسلمی‌عقیلی افزود: بر اساس فراخوان انتشار یافته، کودکان و نوجوانان در ۲ گروه سنی ۶ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۸ با موضوع آزاد در این جشنواره شرکت کردند.

بر این اساس آثار کودکان و نوجوانان مراکز فرهنگی‌هنری کانون گلستان در قالب ۴۳ فیلم با محتوای مربوط به بخش‌های مختلف این جشنواره شامل پویانمایی، فیلم کوتاه شامل داستانی و مستند و بخش جنبی به اداره‌کل آفرینش های ادبی و هنری در تهران ارسال گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =