کتاب« آوای دریا ۲» کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هرمزگان رونمایی شد

کتاب«آوای دریا۲» کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هرمزگان در جشنواره منطقه ای اختراعات و ابتکارات رویش خلیج فارس رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، کتاب آوای دریا ۲ کانون هرمزگان در جشنواره منطقه‌ای اختراعات و ابتکارات رویش خلیج فارس رونمایی شد.

سلیمانی خاطر نشان کرد: با عنایت به لزوم توجه به اهمیت وجایگاه دریا و صنایع مرتبط با آن و ترویج فرهنگ آشنایی با دریا کارشناسان و مربیان کانون نیز این دغدغه را در خود احساس کردند که به این مهم بپردازند و کتاب آوای دریا ۲ مجموعه ای از آثار کارگاه‌های ادبی و هنری است که با هدف ترویج فرهنگ دریا، با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بنیاد نخبگان هرمزگان به چاپ رسیده است.

وی گفت: این مجموعه، شامل نقاشی، شعر و داستان های کودکان و نوجوانان  اعضای کانون  هرمزگان، در حوزه‌های محیط زیست، حمل و نقل، تجارت، فرهنگ، آداب و رسوم استان است.

این کتاب در ۱۰۷صفحه، تیراژ هزار نسخه و قیمت ۱۵۰هزار ریال  منتشر شده است.

گفتنی است از کتاب آوای دریا ۱ کانون هرمزگان " مجموعه آثار ادبی اعضای هرمزگان "  در اسفند ۹۵ با حضورعلیرضا حاجیان‌زاده مدیر عامل سابق کانون در مجتمع فرهنگی هنری کانون آفرینش بندرعباس رونمایی شده بود.

هشتمین جشنواره دو روزه منطقه ای اختراعات و ابتکارات رویش خلیج فارس با حضور استان‌های هرمزگان، فارس، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد از دوم اسفند در بندرعباس آغاز شده است.
این جشنواره سوم اسفند با معرفی مخترعان و مبتکران برگزیده پایان می یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =