کد خبر: 277402
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
بانک اطلاعات کانون پرورش فکری راه‌اندازی می‌شود

رئیس موزه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور همزمان با برگزاری پودمان آموزشی مستند سازی درشهرکردگفت: بانک اطلاعات مستندات کانون پرورش فکری به صورت مکانیزه در آینده راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان چهارمحال و بختیاری، زهرا اطهری به عنوان مدرس این دوره با اشاره به برگزار دوره‌های مستندسازی ویژه کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار داشت: اهمیت دوره مستندسازی در زمینه مدیریت دانش است که با اهداف آموزشی، پژوهشی، حقوقی، ارتقاء و افزایش انگیزه کارکنان کانون است.

وی با بیان اینکه با توجه به افزایش فعالیت‌های کانون ثبت اطلاعات حاوی مستندات در بانک اطلاعات ضروری است، افزود: که باید در ابتدا کارکنان با نحوه مستندسازی عملکرد خود آشنا شوند و سپس بانک اطلاعات مستندات به گونه‌ای طراحی شود که موارد مورد نظر قابل جست‌وجو و دریافت باشد.

رئیس موزه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور بیان کرد: با ثبت این اطلاعات زمینه پژوهش در این حوزه با هدف بهبود رفتار و نگرش نسبت به کودکان و نوجوانان فراهم می‌شود.

اطهری با اشاره به موزه کانون خاطرنشان کرد: موزه کانون شامل روند موفقیت‌ها، تصاویر، فیلم، بازی، کتاب و سرگرمی‌های تولید شده در کانون از سال 44 است که موزه به عنوان یک سرمایه ملی شامل زمان آغاز تصویرگری در کشور برای کودکان و روند حرکت آن تا امروز است.

وی تصریح کرد: برخی از آثار موزه تحت شرایط خاص برای نمایش در داخل و خارج از کشور به امانت داده می‌شود که این آثار در مراکز کانون استان‌ها نیز براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده به نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس موزه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور ادامه داد: در راستای افزایش تعامل لمسی کودکان با این آثار فضای فیزیکی موزه گسترش می‌یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =