تقدیر مدیران محیط زیست و رئیس آموزش و پرورش قشم از مربی ادبی قشم

در مراسم " جشن آب " سید هاشم داخته مدیر محیط زیست منطقه آزاد و بهرام پور اشرف رییس آموزش و پرورش در روستای توریان قشم از فروغ ملایی تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، فرحناز شهنوازی از تقدیر فروغ ملایی مربی ادبی کانون قشم در جش آب توسط مدیران محیط زیست و آموزش و پرورش خبر داد.

وی افزود: در دی‌ماه سال جاری مسابقه عکس آب با موضوع « آب برای آینده و آب برای محیط زیست» با همکاری کانون، محیط زیست و آموزش و پرورش در پژوهش سرا ودهیاری روستای توریان آغاز شد که طی فراخوانی اعضای کانون و دانش آموزان قشم وروستاهای قشم در آن شرکت کردند.

شهنوازی خاطر نشان کرد: در این مسابقه فروغ ملایی مربی ادبی مرکز فرهنگی هنری کانون قشم به عنوان داور مسابقه‌ی عکس از سوی کانون معرفی شد و آثار توسط ملایی داوری شد.

مربی مسوول کانون قشم گفت: نمایشگاه عکس  آب در دهیاری روستای توریان قشم برگزارشد  و از مربی ادبی کانون قشم در حضور رییس آموزش پرورش، کارشناسان فرهنگی و پرورشی، دهیاران و مدیران مدارس و معلمین و دانش آموزان و والدین تقدیر به عمل آمد.

وی گفت : در این برنامه از ۱۰ نفر از کودکان ونوجوانان شرکت کننده نیز تقدیر شد و ۱۰ عکس برتر مسابقه آب از قشم به کنگره بین المللی شهید بهشتی اسفند ماه امسال راه پیدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =