برگزیدگان دوازدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی در اهواز معرفی شدند

اسامی برگزیدگان دوازدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در اهواز اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، در آیین پایانی دوازدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی کانون خوزستان نمایش عروسکی "درخت غرغرو" از شهرستان رامهرمز به‌عنوان برترین نمایش این جشنواره معرفی شد.

ماهدخت فارسانی، زهرا شوشتری و مریم فهیم پور هیئت‌داوران این جشنواره، در بخش بهترین کارگردانی، بهنوش باغبانباشی کارگردان نمایش "درخت غرغرو" از رامهرمز، زهره رضازاده کارگردان نمایش"سرگذشت یک سیب" از اهواز و فهیمه سروندی کارگردان نمایش"شب روز اول، صبح روز هفتم" را به‌ ترتیب به‌عنوان نفرات اول تا سوم معرفی کردند.

در بخش ساخت عروسک و ساخت دکور نیز به ترتیب زهره رضازاده از اهواز و بهنوش باغبانباشی از رامهرمز عنوان رتبه‌های برتر را کسب کردند.

بر اساس رأی هیئت‌داوران، فروغ افشاریان زاده با نمایش ره‌آورد عنوان بهترین نویسنده نمایشنامه این جشنواره را به خود اختصاص داد و مقام برگزیده بهترین انتخاب موسیقی نمایش نیز به شهناز ممبنی از اهواز رسید.

در بخش بهترین عروسک‌گردان نیز تارا شادی و آلا حاتمی عروسک‌گردان‌های نمایش"سرگذشت یک سیب" از اهواز، روژان شرف‌الدین عروسک‌گردان نمایش "خوشمزه‌ترین روز" از اهواز، مبینا قلاوندی عروسک‌گردان نمایش "دنیا چقدر بزرگ است" از اندیمشک، مبینا امیری نیا عروسک‌گردان نمایش "ره‌آورد" از دزفول، لیلا ثمره بچاری عروسک‌گردان نمایش "تیزچنگال" از خرمشهر، مهدیس رحیمی عروسک‌گردان نمایش "سرگذشت یک سیب" از اهواز و پانته‌آ ساکی عروسک‌گردان نمایش"شب روز اول، صبح روز هفتم" به‌عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

دوازدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حالی با حضور 8 گروه نمایشی 14 اسفند 96 به میزبانی اهواز برگزار شد که در نوبت عصر این جشنواره نمایش‌های نمایش "تیزچنگال" از خرمشهر، "ره‌آورد" از دزفول و "دنیا چقدر بزرگ است" از اندیمشک به روی صحنه رفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =