اجرای طرح عیدانه در ۴ مرکز کانون تهران

با آغاز تعطیلات نوروزی، چهار کتابخانۀ ۶، ۱۸، ۲۵ و ۴۰ کانون استان تهران با برگزاری فعالیت های کتاب محور میزبان کودکان و نوجوانان تهرانی خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در ایام نوروز ۱۳۹۷ چهار مرکز کانون استان در راستای حمایت از طرح تکالیف عید نوروز دانش آموزان فعال خواهند بود.

بنابراین گزارش مرکز شماره ۶، واقع در خیابان طیب، پارک ولیعصر، بی‌سیم نجف‌آباد و مرکز شماره ۱۸ واقع در خیابان فخرآباد، جنب کانون بازنشستگان از روز ۴ الی ۱۲ فروردین‌ماه از ساعت ۹ الی ۱۷ با اجرای فعالیت‌هایی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی و برگزاری کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی  میزبان کودکان و نوجوانان علاقه‌مند خواهند بود.

همچنین مرکز شماره ۲۵ به نشانی خیابان قزوین، دوراهی قپان، خیابان عبید زاکانی و مرکز فراگیر شماره ۴۰ واقع در منطقه غرب تهران در پارک میعاد، بزرگراه کاشانی، بلوار اباذر نیز در این ایام آمادۀ خدمت‌رسانی به اعضای کودک و نوجوان و دیگر علاقه‌مندان هستند.

گفتنی است این طرح که از سوی معاونت فرهنگی کانون در دستور کار قرارگرفته است، باهدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و حمایت از طرح حذف تکلیف شب عید کودکان و نوجوانان هم‌زمان با کانون‌های سراسر کشور در ایام نوروز  در تهران اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است عضویت برای کودکان و نوجوانان در زمان اجرای طرح رایگان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =