کد خبر: 277747
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
بازدید 1726
برگزاری اولین همایش نمایش خلاق در استان قم

این برنامه که در هشتم اسفندماه برگزار شد میزبان هنرمندان بزرگی همچون داوود کیانیان،مسلم قاسمی،عباس جهانگیریان و حسین فدایی حسین بود

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، اولین همایش نمایش خلاق در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی هنری کانون برگزار شد.

این برنامه که در هشتم اسفندماه برگزار شد میزبان هنرمندان بزرگی همچون داوود کیانیان، مسلم قاسمی، عباس جهانگیریان و حسین فدایی حسین بود که با استقبال خوب مربیان و اعضای کانون استان و عموم شرکت کنندگان قرار گرفت.

هدف از برگزاری این برنامه مشارکت و تعامل کودکان و نوجوانان با دنیای بیرون و آموزشهای مستقیم از طریق تئاتر به کودکان و فاصله گرفتن از دنیای مجازی بود.

تئاتر خلاق "کارآگاهان مدرسه" بخش قابل توجه این همایش بود که به مربی‌گری اکرم مهدی زاده و نویسندگی حسین فدایی حسین به روی صحنه رفت.

مسئول و دبیر این همایش اکرم مهدی زاده گفت: بچه ها دوست ندارند نصیحت بشنوند و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مکانی است که رسالت این کار را بر دوش میکشد و  می تواند در قالبی زیبا انتقال دهنده بسیاری از خصوصیات رفتاری مثبت در کودکان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =