آخرین جلسه شورای فرهنگی،هنری کانون اصفهان در سال 96

مدیرکل کانون ارتقا فرهنگ سازمانی به عنوان یک شعار راهبردی در پیشبرد فعالیت های کانون در سال 97 را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، آخرین جلسه شورای فرهنگی،هنری و ادبی کانون در سال 1396 با حضور مدیرکل،معاونین و سایر اعضا برگزار شد.

مهدی قربانی پیشاپیش فرا رسیدن سال جدید را به همه همکاران کانون تبریک گفت و ابراز امیدواری نمود سال آینده سالی سرشار از موفقیت و پیروزی برای همه همکاران باشد.

وی در ادامه با مرور برنامه ها و فعالیت های شاخص در سال 96 کانون استان اصفهان از جمله ویژه برنامه های دهه مبارک فجر، جشنواره منطقه ای قصه گویی، هفته ملی و روز جهانی کودک و کلاس های ویژه و متنوع فصل تابستان در مراکز60 گانه کانون، برگزاری خوب و مناسب این برنامه ها را حاصل تلاش همه همکاران در مراکز و ستاد عنوان نمود.

وی گفت: یقینا در سال 97 با کمک خداوند متعال و تلاش همه همکاران کانونی روند رو به رشد فعالیت ها در کانون اصفهان همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل اظهار کرد: " ارتقا فرهنگ سازمانی" به عنوان یک شعار راهبردی در پیشبرد فعالیت های کانون در سال 97 مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.

وی در پایان اظهار امیدواری نمود در سال جدید به یاری خداوند مهربان شاهد رشد کمی و کیفی فعالیت های کانون استان اصفهان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =