اجرای طرح "عیدانه کانون، کتاب یار مهربان" در نوروز 97

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی از اجرای طرح «عیدانه کانون، کتاب یار مهربان» ویژه ایام تعطیلات نوروزی توسط مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: نوروز 1397 کانون پرورش فکری برای اولین بار در مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند و مرکز فرهنگی هنری شهرستان درمیان شهر اسدیه  طرح ویژه «عیدانه کانون، کتاب یار مهربان» را برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به مطالعه اجرا می‌کند.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان اضافه کرد: این طرح  از برنامه های پیش بینی شده معاونت فرهنگی کانون کشور است که با هدف تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب در ایام تعطیلات نوروزی اجرا خواهد شد. 

حمیدی خاطر نشان کرد: اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون و دیگر کودکانی که علاقه‌مند به مطالعه کتاب می‌باشند، از سوم تا 13 فروردین  حتی روزهای تعطیل و روز طبیعت می‌توانند با مراجعه به مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند واقع در «خ شهدا، انتهای شهدای6 » و مرکز فرهنگی هنری درمیان واقع در «ابتدای بلوار خلیج فارس شهر اسدیه » علاوه بر امانت کتاب از دیگر خدمات فرهنگی هم‌چون: کاردستی، قصه گویی، روخوانی کتاب،شعرخوانی و ... بهره مند شوند.

وی در ادامه به حضور کتاب‌خانه سیار بیرجند طی روزهای 12،11و 13 فروردین در روستاهای اطراف و حاشیه شهر بیرجند اشاره کرد و گفت: در این روز کودکان می‌توانند با حضور در ایستگاه فرهنگی، هنری کانون در کارگاه کاردستی، روخوانی کتاب، بازی و سرگرمی  و... شرکت کنند.

حمیدی در پایان گفت: طرح عیدانه کتاب نیز با اهدای 680 عنوان کتاب کودک و نوجوان و ۲۴ عنوان بازی و سرگرمی به کودکان مناطق محروم و کمتر برخوردار از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری است که در ایام نوروز 97 اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =