کد خبر: 277956
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
بازدید 776
تقدیر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشگین‌شهر

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشگین‌شهر از طرف مدیر آموزش‌وپرورش این شهرستان به‌پاس اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری مشترک تجلیل شد.

در روزهای پایانی سال ۹۶ کارکنان مراکز فرهنگی هنری کانون مشگین‌شهر به‌پاس مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری «کانون و آموزش‌وپرورش» موردتقدیر رضا نوری زاده مدیر این اداره قرارگرفته، لوح تقدیر و هدایایی دریافت نمودند.

مراکز فرهنگی هنری کانون مشگین‌شهر با اجرای موفق طرح کانون مدرسه، برپایی کارگاه‌های ادبی و هنری با موضوعات تصاویر و داستان‌های قرآنی در سری مسابقات قرآنی مدارس شهرستان و اجرای موفق طرح  «کانون مسجد» با حمایت امام‌جمعه شهرستان، گامی تازه در راستای فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان برداشتند.

در این ویژه‌برنامه مدیر آموزش‌وپرورش مشگین‌شهر در مورد اهمیت برنامه‌های فرهنگی در رشد چندجانبه جامعه سخن گفت و از نقش پررنگ مراکز کانون پرورش فکری در فعالیت‌های فرهنگی سال ۹۶ در شهرستان و همکاری این مجموعه با اداره آموزش‌وپرورش تقدیر نمود.

در ادامه برنامه، مربیان مسئول و فرهنگی، مربیان پاره‌وقت هنری و همکاران خدماتی مراکز مشکین‌شهر با دعوت مدیر آموزش‌وپرورش در ویژه‌برنامه تجلیل از فعالان قرآنی حضور یافته و با دریافت لوح تقدیر و هدایای ویژه مورد تجلیل قرار گرفتند.

شایان‌ذکر است، در راستای تجلیل از بانوان فعال شهرستانی نیز نیلوفر صفروند مسئول مراکز کانون مشگین‌شهر به‌عنوان سه بانوی فعال و تلاشگر در بین بانوان مسئول شهرستان از سوی فرماندار موردتقدیر قرارگرفته و لوح سپاس و هدایایی دریافت نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =