دیدار نماینده مدیر عامل کانون از طرح نوروزی عیدانه کتاب در مازندران 

همزمان با اجرای طرح نوروزی  عیدانه کتاب در مازندران، نماینده مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کشور از این طرح بازید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، مرکز فرهنگی و هنری شماره یک شهرستان چالوس به عنوان پایگاه نوروزی کانون مازندران، میزبان مسافران نوروزی شد. 
در همین حال "قاسم تنها"، نماینده مدیر عامل و  مدیر کل حراست کانون کشور با حضور در شهرستان چالوس از برنامه های نوروزی عیدانه کتاب در مازندران دیدن کرد.
مدیر کل حراست کانون ضمن بازدید از مرکز شماره یک چالوس و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی برای گردشگران نوروزی در این شهرستان، از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست نیز  در چالوس دیدن کرد.
   در این برنامه ضمن  اجرای فعالیت قصه گویی برای بچه ها، کتاب و اسباب بازی های تولید کانون  و کارت عضویت رایگان در کانون به آنان اهدا شد.
در همین حال، بخش دیگری از طرح عیدانه کتاب، در ایستگاه نوروزی مجموعه گردشگری نمک آبرود با اهدای کتاب و اجرای برنامه های هنری برپا شد.
برپایی غرفه نوروزی کانون  و اجرای فعالیت های فرهنگی و اهدای کتاب در نمایشگاه صنایع دستی شهرستان چالوس از دیگر برنامه های این طرح در استان مازندران بوده است.
  گفتنی است:روز 13 فروردین نیز با توجه به نام‌گذاری اش به عنوان" روز طبیعت" برنامه‌ای از سوی دو کتابخانه سیار روستایی میاندرود و نکا در روستای گردشگری" کوهسارکنده" نکا با اجرای برنامه‌های: قصه گویی، مسابقه و بازی و سرگرمی  با محوریت حفظ طبیعت اجرا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =