توجه به شاخص‌های توسعه فرهنگی در محصولات کانون

نشست نقد و بررسی محصولات فرهنگی هنری کانون با حضور معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در جریان سفر حسین ربانی‌غریبی به کانون استان بوشهر مباحثی همچون نوگرایی در محصولات، توجه به شاخص‌های توسعه فرهنگی، دیدگاه‌های روان‌شناسانه در اجرای طرح‌های مختلف، ایجاد جذابیت در محصولات و بالا بردن کیفیت محصولات نسبت به کمیت، در نشستی با کارشناسان کانون این استان مطرح شد.
بر همین اساس در این سفر، معاون تولید کانون پرورش فکری به همراه معاون فرهنگی اجرایی و جمعی از کارشناسان و مربیان کانون استان بوشهر از مراکز شماره یک و دو، سینما کانون، طرح‌های در حال تعمیر و احداث و فروشگاه محصولات فرهنگی هنری کانون این شهر بازدید کردند.
در عین حال، معاون تولید کانون از نزدیک در جریان فعالیت‌های انجام شده در روزهای نوروز و همچنین خدمات فرهنگی ارایه شده به کودکان و نوجوانان در کانون بوشهر قرار گرفتند.
در حاشیه این دیدار کودکان و نوجوانانی که از مهمانان کانون استان بوشهر بودند، پس از حضور در کارگاه نقاشی و کتاب‌خوانی، محصولات فرهنگی کانون را به عنوان هدیه دریافت کردند.
گفتنی است  استقبال از مهمانان نوروزی با کتاب در کنار ساحل مرجان، اجرای نمایش «داشت عباسقلی خان پسری» برای آنان و همچنین اهدای کتاب به کودکان بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر، بخشی از برنامه‌های کانون استان بوشهر در طرح «عیدانه کتاب» بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =