کد خبر: 278193
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
منادی تربیت، کتاب‌های کانون را به مدارس می‌برد

موسسه فرهنگی منادی تربیت ۱۶۲هزار جلد از کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در مدارس سراسر کشور توزیع می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بر اساس  تفاهم‌نامه‌ای که بین کانون و این موسسه منعقد شده است، 12 عنوان از آثار ادبی و علمی کانون طی چند مرحله به دست مخاطبان گروه‌های سنی مختلف مدارس کل کشور می‌رسد. بر این اساس موسسه فرهنگی منادی تربیت این آثار را خریداری کرده است.

بر اساس این گزارش، «پهلوان پهلوانان» نوشته‌ی نادر ابراهیمی در30هزار جلد، «پاپر» به قلم محمد میرکیانی در 20هزار جلد، «صوفی و چراغ جادو» نوشته‌ی ابراهیم حسن‌بیگی در 15هزار جلد، «زیبا صدایم کن» نوشته‌ی فرهاد حسن‌زاده در 15هزار جلد، «کوچه‌ی صمصام‌» نوشته‌ی حمیدرضا نجفی در 15هزار جلد، «آی ابراهیم» نوشته‌ی غلامرضا امامی در 15هزار جلد، «بابابرفی» نوشته جبار باغچه‌بان 15هزار جلد، «آینه و اویس» نوشته‌ی تقی کیارستمی 12هزار جلد، «گلدان خالی» نوشته‌ی دمی در8هزار جلد، «باغ کیانوش» نوشته‌ی علی‌اصغر عزتی‌پاک در 7هزار جلد، «چیستان‌های علمی» نوشته‌ی رز وایلر و «پسر نان و نمک» نوشته‌عباس جهانگیریان هر دو در 5هزار جلد، عنوان‌های این آثار خریداری شده است.

بر همین اساس، در بخش کتاب‌های داستانی به موضوع‌های تاریخی، دفاع مقدس و مسایل اجتماعی پرداخته شده است.

گفتنی است تاکنون هر کدام از این کتاب‌ها توانسته‌اند افتخارات ادبی و هنری زیادی در سطح کشور و یا در کشورهای دیگر کسب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =