«هدیه اسرارآمیز» روی صحنه مرکز تئاتر کانون

نمایش «هدیه اسرارآمیز» به کارگردانی میثم یوسفی از روز 26 فروردین بر روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش عروسکی به نویسندگی آتسا شاملو تا پایان فصل بهار در سالن بوستان این مرکز باسابقه برای مخاطبان کودک، اجرا می‌شود.

بر اساس این گزارش، بهروز غریب‌پور کارگردان و استاد نمایش عروسکی روز یک‌شنبه 26 فروردین ساعت 18:30 به تماشای اولین اجرای این نمایش شاد و موسیقایی می‌نشیند.

«در شب تولد شاهزاده، جارچیان در شهر جار می‌زنند که هر فردی بتواند در شب یلدا گل پامچال بهاری برای شاهزاده بیاورد یک سبد طلا جایزه می‌گیرد....»

بر همین اساس، معصومه آرواز دستیار کارگردان، مریم آشوری، علی باروتی، عاطفه بحرالعلوم طباطبایی، مریم تهرانی، هدیه حاج‌طاهری و هانی حسینی بازی‌دهندگان عروسک نمایش «هدیه اسرارآمیز» هستند.

طراحی صحنه را سینا ییلاق‌بیگی، طراحی و ساخت عروسک را علی پاکدست و مریم اقبالی انجام داده‌اند. محمدرضا شاملوفرد طراحی نور، مهرداد باقری ساخت دکور و علی پاکدست و مریم اقبالی طراحی و ساخت عروسک را به عهده داشته‌اند.

احسان نقابت عکاس، علی رضایی مدیر صحنه، مهرنوش صادقیان، مریم رحمانی، هدی بخشوده، مینا پناه‌نجات و مه‌گل صابری دستیاران ساخت عروسک، علیرضا میرانجم، صبا موسوی، لیلا طاهری و یاسمن حریری دستیاران صحنه و قلی‌زاده دوزنده لباس، این نمایش عروسکی هستند.

آهنگ‌سازی این اثر را رامین کهن، تنظیم، پیانو و عود را فراز خنافری، ویلن و سه تار را رامین کهن، تار را عادله کریم‌زاده، تنبک را هاتف صادقی‌طهرانی، زنبورک را امین پروین، صدابرداری، میکس و مسترینگ را پیام کریمی، ناظر ضبط را فراز خنافری و گروه آواز را رامین کهن و فرناز ساحری بر عهده داشته‌اند.

«هدیه اسرارآمیز» بر اساس نمایش‌نامه «دوازده ماه» اثر «ساموئل مارشاک» از جدیدترین تولیدات اداره کل سینمایی و تئاتر کانون است که همه روزه به جز شنبه‌ها، صبح‌ها ویژه مهدهای کودک‌ و مدارس و بعداز ظهرها در ساعت 18:30 برای عموم علاقه‌مندان در مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ذخیره بلیت و دریافت اطلاعات بیش‌تر با شماره‌های 09194346356 - 09106296751 – 09390966166 - 88980721 و 88966119 داخلی 28 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =