کد خبر: 278272
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹
بازدید 919
جشن پرواز آرزوها در همدان

همزمان با سالروز مبعث پیامبر اکرم (ص)، مسابقه نقاشی خیابانی با نام "پرواز آرزوها " در پیاده راه بوعلی همدان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان همدان، همزمان با سالروز مبعث پیامبر اکرم (ص)، مسابقه نقاشی خیابانی با نام "پرواز آرزوها "ویژه کودکان و نوجوانان با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد در پیاده راه بوعلی همدان برگزار شد. سید محمد رضا جوادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، با اشاره به برگزاری "جشنواره ملی پویانمایی و رویداد همدان ۲۰۱۸" گفت: این برنامه یکی از برنامه های جنبی جشنواره است
وی با بیان اینکه بیش از پنج هزار کودک و نوجوان در این مسابقه نقاشی شرکت کردند، افزود:کودکان آرزوهای خود را بر روی یک پارچه دو هزار متری و فضای پنجاه سانتی متری برای هر کودک نقاشی کردند.

وی تصریح کرد : به چند نقاشی برتر کودکان جوایزی اهدا، و نقاشی‌های منتخب همزمان با روزهای برپایی جشنواره ملی پویا نمایی به نمایش گذاشته خواهد شدو با بادکنک بر فراز شهر همدان به پرواز در خواهند آمد تا شعار "پرواز آرزوها"محقق شود.

همچنین در اجرای دیگر برنامه های جنبی جشنواره ملی پویا نمایی، در بین مدارس ابتدایی استان همدان بیش از 4 هزار برگ کاغذهای نقاشی توزیع شده است تا این نقاشی‌ها، در مدت چند روز برپایی جشنواره به نمایش گذاشته شوند.  

جشنواره ملی انیمیشن ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =