نقاشی عضو کانون کهگیلویه و بویراحمد برگزیده جشنواره کشوری آب و زندگی شد

نقاشی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمدی برگزیده جشنواه کشوری آب و زندگی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، نقاشی  پارسا نوروزی اصل دانش‌آموز 12 ساله دهدشتی عضو فعال مرکز فرهنگی هنری دهدشت در جشنواره کشوری آب و زندگی برگزیده شد.

عیسی گرجی زاده  با اعلام این خبر افزود:  به دنبال فراخوانی که سال گذشته شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان  با موضوع "جشنواره نقاشی آب  و زندگی" ارسال کرده بود، بیش از 120 اثر از آثار نقاشی از مراکز فرهنگی هنری در  شهرهای مختلف استان با موضوع  بهره‌برداری  از آب و روش‌های مصرف  بهینه آب به اداره کل کانون استان ارسال گردید.

وی ابراز کرد: از میان آثار ارسالی 10 اثر برگزیده و به دبیرخانه استانی  این جشنواره نقاشی در  کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد.

این مقام مسوول عنوان کرد: پس از داوری استانی توسط هیات داوران اداره کل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد ،  10 اثر برتر  انتخاب و به دبیرخانه کشوری این جشنواره  در وزارت نیرو  فرستاده شد.

گرجی زاده افزود: پس از بررسی‌های به عمل آمده توسط هیئت داوران در  مرحله کشوری این جشنواره  نقاشی پارسا نوروزی اصل دانش آموز 12 سال دهدشتی  به عنوان یکی از آثار  برگزیده کشوری انتخاب شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در 15 اردیبشهت ماه جاری افتتاح نمایشگاه آثار ارسال شده به وزارت انجام می‌شود، بیان کرد: در حاشیه این نمایشگاه با حضور مسئولان وزارت نیرو  از نفرات برگزیده این جشنواره کشوری تجلیل خواهد شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 18 مرکز فرهنگی هنری ثابت ، سیار و پستی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =