توجه به حوزه‌ی فرهنگی کودکان مناطق مرزی ضروری است

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم احساس مسوولیت بیشتر مسوولان برای ارتقای جایگاه فرهنگ و هنر در میان کودکان و نوجوانان در مناطق مرزی تاکید کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حجت‌الاسلام محمدباقر عبادی عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز فرهنگی‌هنری درمیان در استان خراسان جنوبی با تاکید بر این موضوع گفت: وجود فضاهایی هم‌چون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان‌های مرزی نعمتی ارزشمند است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مربیان کانون در شهرستان درمیان افزود: توجه به  ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در فضایی شاد و متنوع همراه با اجرای فعالیت‌های مورد علاقه‌ی کودکان و نوجوانان ویژگی شاخص این مجموعه‌ی فرهنگی در سطح کشور است.

حجت‌الاسلام عبادی کتاب‌های موجود در کتاب‌خانه‌های کانون را از نظر تنوع در موضوع و محتوا، متناسب با سن مخاطبان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: با وجود مربیان دلسوز و مهربان و منابع غنی از محتوای فرهنگی، هنری در مراکز کانون، به یقین کودکان و نوجوانان به خوانش کتاب بیشتر علاقه‌مند خواهند شد و به ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در کشور کمک می‌کنند.

بازدید نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی از مرکز فرهنگی‌هنری کانون شهرستان درمیان صبح روز اول اردیبهشت 97 صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =