جشنواره‌ی «زیست نجومی» در مرکز علوم کانون تهران

مرکز علوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، به مناسبت هفته نجوم جشنواره‌ی«زیست نجومی» برگزار می‌کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مرکز علوم و نجوم کانون استان تهران روز هفتم اردیبهشت 1397 با برگزاری برنامه‌هایی متنوع میزبان علاقه‌مندان به علم نجوم است.

براساس این خبر، این جشنواره شامل دو بخش «نجوم» و «زیست‌شناسی» است که علاقه‌مندان می‌توانند در نوبت صبح از برنامه‌ی رصد خورشید و در نوبت عصر با استفاده از تلسکوپ‌های مجهز و پیشرفته به رصد چاله‌های سطح ماه بپردازند.

بر همین اساس، کودکان و نوجوانان می‌توانند در کارگاه آسمان مجازی با استفاده از دستگاه پلانتاریوم شرکت و با کمک مربیان کانون به مشاهده‌ی شگفتی‌های آسمان شب بپردازند و اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنند.

برگزاری کارگاه «‌دنیای زیر میکروسکوپ»، مشاهده‌ی موجودات ذره‌بینی و غرفه‌ی لمس حیوانات توسط گروه «حمایت از حیوانات‌» از ویژه‌برنامه‌های بخش «زیست‌شناسی» است.

بر اساس این گزارش شرکت‌کنندگان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به مرکز تخصصی علوم کانون تهران واقع در منطقه ۱۳، خیابان نیروی هوایی، فلکه لوزی، انتهای خیابان خشتی، جنب مترو کلاهدوز مراجعه و با مشاهده آسمان و شگفتی‌های آن و لمس حیوانات زنده، تجربه‌ای دلپذیر را در این کتاب‌خانه‌ی تخصصی داشته باشند.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای شرکت گروهی در این ویژه‌برنامه علمی- تفریحی می‌توانند با شماره 021۷۷۴۸۶۴۲۴ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =