کد خبر: 278440
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
بازدید 1722
 بازدید همکاران کانون البرز از نمایشگاه "باهر"

معاونین و کارشناس آموزش و پژوهش کانون البرز از نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان مدرسه "باهنر" بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پررش فکری کودکان ونوجوانان استان البرزدر ابتدای این دیدار همکاران با مرتضی محسنی کرامت ، مدیر مدرسه استعدادهای درخشان شهید باهنر ناحیه ی 3 کرج و جاوید، دبیر نمایشگاه "باهر"دیدار و در زمینه ی چگونگی انجام فعالیت های مشترک، بحث و تبادل نظر کردند.

مهری فلاح، معاون فرهنگی کانون البرز، در این دیدار با اشاره به سه بخش فعالیت های کانون در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی، از ضرورت توجه به کودکان ونوجوانان و اهمیت به تلاش های آنان سخن گفته و به تشریح فعالیت های بخش های مختلف کانون پرداخته و در خصوص  بررسی علاقه مندی دانش آموزان و فراهم کردن زمینه های حضور آنان در کانون استان البرز، سخن گفت  .

در ادامه، مهدیه محمدی، معاون اداری – مالی و فرزانه عطار صحراگرد، کارشناس آموزش و پژوهش کانون البرز نیز در خصوص زمینه های مشترک همکاری بر اساس امکانات توضیحاتی را ارایه دادندو به برگزاری نمایشگاه های مشابه در مراکز و فراهم کردن زمینه ی تبادل اطلاعات بین دانش آموزان و اعضا کانون سخن گفتند.

محسنی و جاوید نیز ضمن تشریح روند شکل گیری این نمایشگاه که دومین نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان  این مدرسه است ، هدف از برگزاری نمایشگاه را ایجاد فرصت برابر برای عرضه ی خلاقیت ها و استعداد های دانش آموزان در طول سال تحصیلی عنوان کردند.

گفتنی است این نمایشگاه که دستاوردهای دانش آموزان مقطع متوسطه ی اول را به نمایش گذاشته،  از سوم تا پنجم اردیبهشت ماه سال جاری، دایر است و   دانش آموزان نو آوری های خود در زمینه های گوناگون مانند شیمی، ادبیات، هنر، زیست، اقتصاد، مکانیک ، فیزیک و سایر رشته ها را به عموم علاقه مندان معرفی می کنند.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =