مربیان و اعضای کانون فارس در جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی طلوع شرکت می کنند

سومین جشنواره ملی و نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه داستانی و مستند طلوع پارس در آیینی با گرامیداشت یاد علی معلم هنرمند فقید سینمای ایران در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس،  دبیر اجرایی این جشنواره در سخنانی با بیان اینکه سومین دوره از این جشنواره با تغییر رویکرد نسبت به دوره‌های گذشته اجرا می‌شود، بیان داشت: در این دوره با بهره‌برداری از ظرفیت‌ فضای مجازی برمبنای تولیدمحوری و آموزش‌محوری کارگاه‌های آنلاین فیلمسازی برگزارمی شود.
حمیدرضا عوض‌دخت عنوان کرد: این جشنواره به‌صورت یک‌ساله برگزار می‌شود و از اردیبهشت‌ماه جاری آغاز شد و مراسم اختتامیه آن در اردیبهشت‌ماه 1398 برگزار خواهد شد.
وی تأکید کرد: امکان شرکت در کارگاه‌های آموزش آنلاین این جشنواره برای همه جوانان در همه نقاط جهان با هزینه بسیار اندک فراهم شده است. بر این اساس اعضا و مربیان علاقه مند کانون فارس که از فعالیت ساخت فیلم داستانی و مستند استقبال می کنند نیز با شرکت در این دوره های آن لاین به ساخت فیلم کوتاه اقدام و در جشنواره شرکت داده می شوند.
در حاشیه این مراسم از استاد رحیم هودی، هنرمند اهل استان فارس به پاس بیش از 65 سال خدمت در عرصه هنر نمایش با حضور زهرا افتخاری،  مدیر کل کانون فارس، جمعی از هنرمندان و مسئولین استان تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =