اجرای نمایش «ساحل سنگی» ویژه کودک ونوجوان

نمایش «ماجرای ساحل سنگی» در سینما کانون، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، این نمایش شاد و موزیکال با موضوعیت چگونگی حفظ محیط زیست و پاکیزه نگه داشتن سواحل دریا از 15 تا 20 اردیبهشت در این کانون به روی صحنه می رود.

نمایش ساحل سنگی نوشته  «دیوید وود» است که «حسین فدایی حسین » آن را ترجمه و کارگردانی کرده و با سرپرستی «الهیار هزار جریبی» تولید شده است.

داستان این نمایش اینگونه است که: آلودگی ساحل سنگی، موجودات ساحلی را تهدید می‌کند، در همین زمان، خبر می‌رسد که بر اثر برخورد دو کشتی حامل زباله‌های انسان، دریا آلوده شده و این آلودگی سمت ساحل می‌آید. موجودات ساحل تصمیم به مبارزه با آلودگی می‌گیرند و در این راه تماشاگران نیز به کمک آن‌ها می‌آیند...

این نمایش به دنبال آموزش حفظ و مراقبت از محیط زیست به خصوص دریاست که هنرمندان نمایش تلاش می کنند تا با زبان  نمایش و موسیقی به کودکان ونوجوانان آموزش دهند.

نمایش ساحل سنگی از 15 تا 20 اردیبهشت،  صبح ها از ساعت30/8 تا 30/9 و 10 تا 11 و عصر ها از ساعت 14 تا 15 ویژه مدارس و ساعت 18 نیز ویژه عموم اجرا دارد.

علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط به نشانی؛ ساری خیابان رودکی(شهبند) جنب بوستان سنگ، سینما کانون اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =