کد خبر: 278707
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸
نشست فاضل نظری با اعضای ادبی کانون هرمزگان زیر چتر نخل‌ها

نشست فاضل نظری با اعضای ادبی کانون هرمزگان باعنوان "زیر چتر نخل‌ها " برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان ، نشست اعضای کانون با عنوان زیر چتر نخل‌ها با حضور فاضل نظری مدیر عامل کانون  واعضای ادبی کانون برگزارشد.

ستاره مدنی عضو کارگاه‌ ادبی شعر بندرعباس ، غزلی از حافظ را قرائت کرد و سپس امین صمدی عضو ارشد کانون نیز با قرائت دو غزل و یک اثر طنز محفل نشست ادبی را آغاز کردند.

جلسه نشست اعضای کانون با مدیرعامل با حضور اساتید دانشگاه، اعضای انجمن‌های ادبی حوزه‌ی هنری، شاعران و نویسندگان استانی و اعضای کانون هرمزگان برگزارشد.

درادامه این نشست فاضل نظری ضمن ابراز خرسندی از این‌که در جمع اعضای ادبی کانون هرمزگان است افزود: وظیفه‌ی شاعران این است که نگذارند کلمات فراموش شوند.

وی افزود: نوشتن با کسب مهارت ایجاد می‌شود و شما برای این‌که بهتر بنویسید باید مهارت آن را پیدا کنید و سپس تمرین نوشتن داشته باشید.

نظری با بیان این‌مطلب افزود: شاعران ونویسندگان از ابتدا شاعر و نویسنده نبودند بلکه با تمرین ومطالعه توانسته‌اند مراحل رشد را طی کنند.

وی از تمامی اعضای کانون خواست مطالعه و تمرین نوشتن را جز برنامه‌های روزانه خود قرار دهند و با پشتکار شاهد تحول آثار خود باشند.

 در ادامه اعضای ادبی کانون، راشد انصاری طنز پرداز و مسلم محبی از شاعران برجسته استانی به شعرخوانی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =