انتشار فراخوان مسابقه فیلم پویانمایی امام رضا(ع) ویژه کودکان و نوجوانان

کودکان و نوجوانان با موضوع زندگی امام رضا(ع) و در قالب مسابقه پویانمایی، فیلم می‌سازند.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فراخوان این مسابقه رضوی در چهارچوب مجموعه برنامه‌های شانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام و با محورهای موضوعی قدمگاه عشق (هجرت امام رضا علیه‌السلام از مدینه تا خراسان)، سبک زندگی امام رضا علیه‌السلام (اخلاق و آداب، زهد و عبادت، رأفت و مهربانی، طب‌الرضا) و... از سوی کانون پرورش فکری به عنوان کارگروه کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام، انتشار یافته است.

بر این اساس شرکت‌کنندگان در دو گروه سنی 8 تا12  سال و 13 تا 18 سال می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

در این فراخوان آمده است: مدت زمان هر اثر بین 1 تا 3 دقیقه باشد. مربی و یا کارگردان نقش هدایت کننده را دارد و از مشارکت مستقیم در آثار خودداری کند. انتخاب شیوه اجرایی و تکنیک آزاد است. حداقل پنج عکس از مراحل تولید اثر به همراه لوح فشرده اثر ارسال شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا 15 خرداد 1397 مهلت دارند تا آثار خود را به مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور ارسال کنند.

بر همین اساس، شانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1397 هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

گفتنی است فراخوان جشنواره شانزدهم رضوی ویژه کودک و نوجوان با ۱۰ موضوع‌ «پژوهش اعضا»، «تمبر پستی و کارت‌پستال‌سازی»، «نامه‌ای به امام» و «خاطرات زیارت»، «کتاب‌سازی»، «کاردستی»، «سرود»، «پویانمایی» ویژه‌ی (کودک و نوجوان)، «‌قصه‌گویی» و «داستان‌نویسی» ویژه‌ی (بزرگ‌سال) در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir  منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =