از فعالیت‌های کانون پرورش فکری استان اردبیل تقدیر شد

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل در مرحله استانی هشتمین جشنواره جابربن حیان از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه‌ی نهادینه کردن فرهنگ تحقیق و پژوهش و اثربخشی به فعالیت‌های آموزشی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، احمد ناصری مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در جمع مسئولان، اولیا و دانش آموزان شرکت‌کننده در جشنواره گفت: فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه‌ی نهادینه کردن فرهنگ تحقیق و پژوهش و اثربخشی به فعالیت‌های آموزشی ستودنی است و رسالت کانون همسو با آموزش‌وپرورش مطابق با سند تحول بنیادین، کشف و پرورش استعدادها است.

وی بابیان اینکه اعتماد اولیا به آموزش‌وپرورش سرمایه بزرگی است، افزود: باید از این ظرفیت عظیم در راستای کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی بهره برد.

ناصری با اشاره به اینکه رسالت آموزش‌وپرورش مهارت‌آموزی به دانش آموزان است، خاطرنشان ساخت: باید فضا را برای نقش‌آفرینی دانش آموزان بازکنیم.

هاجر جمادیه مدیرکل کانون استان نیز در حاشیه نمایشگاه استانی جشنواره اظهار کرد: در بحث فعالیت‌های گروهی و مشارکتی آنچه در این جشنواره به نمایش گذاشته‌شده خلاقیت‌ها و توانمندی‌های دانش آموزان است و اعضای کانون پرورش فکری با درخشش شایسته فرصت مناسبی جهت کاربست آموخته‌های خودشان به شکل علمی ارائه کرده‌اند.

گفتنی است، هشتمین دوره از جشنواره جابربن حیان با حضور احمد ناصری مدیرکل آموزش‌وپرورش، هاجر جمادیه مدیرکل کانون و جمع کثیری از مسئولان استانی، اولیا و دانش آموزان شرکت‌کننده در این جشنواره در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =