کتاب کاردستی‌های کانون در یک قفسه

مجموعه‌ای از کتاب کاردستی‌های کانون پرورش فکری در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در اختیار کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به مطالعه و ساخت کاردستی قرار گرفته است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بیش از 16 عنوان کتاب کاردستی کانون در قفسه‌ای جداگانه در دسترس علاقه‌مندان به ساخت کاردستی ارایه شده است.

«شیوه‌های گام به گام متحرک‌سازی» اثر تونی وایت و ترجمه تهمینه سرباززاده، «نارگیل‌ها» (از مجموعه دوباره نگاه کن) با طراحی و اجرای محبوبه مقصودی، «استخوان‌ها» (از مجموعه دوباره نگاه کن) با طراحی و اجرای شری نجفی، «مجسمه‌سازی با خمیر کاغذ» با طراحی و اجرای ابوالفضل همتی‌آهویی، «برش‌ها و شکل‌ها» با نویسندگی و طراحی ع. حاجیوند و «صدف‌ها» و «برگ‌ها» هر دو اثر مرتضی اسماعیلی‌سهی، عنوان‌های برخی از این کتاب‌کاردستی‌ها هستند که در نمایشگاه کتاب به چشم می‌خورد.

همچنین، «ذرت‌ها» با طراحی و اجرای امین‌الله دهقانی‌اشکذری، «با آینه پیدا کن» با نویسندگی و تصویرگری دانکن بیرمنگام و ترجمه منصور کدیور، «سفال» اثر احمدرضا احمدی، «فرفره‌های سنتی ایران» و «پیله‌ها» هر دو با طراحی و اجرای عبدالرضا مزاری‌جلالی، «فلزها» با طراحی و اجرای بهراد امین‌سلماسی، «همه چیز با یک تا» با طراحی و اجرای فاطمه داودآبادی‌فراهانی و «دفتر نقش» 1 تا 12 (دو زبانه فارسی عربی) با نویسندگی داوود افتخاری عنوان‌های دیگر کتاب کاردستی‌ها به شمار می‌رود که در غرفه کانون عرضه شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سالن مهدی آذریزدی(C5)، غرفه 191 سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا پایان روز 22 اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) پذیرای علاقه‌مندان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =