کد خبر: 278859
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
بازدید 531
نقشینه‌های سبز در کانون دامغان

نمایشگاه آثار اعضای طرح کانون‌مدرسه در مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری دامغان گشایش یافت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، فاطمه‌سادات امیرفخریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری دامغان از گشایش نمایشگاه آثار اعضای طرح کانون‌مدرسه با عنوان «نقشینه‌های سبز» خبر داد و گفت: این طرح در هفته‌ی معلم با گشایش نمایشگاه و برگزاری آیین اختتامیه و تجلیل از مدیران و معلمان مجری طرح، به کار خود پایان داد.

امیرفخریان اظهار داشت: در این نمایشگاه که اعضای شورای شهر، رئیس اداره ورزش و جوانان، نماینده بانوان فرمانداری، رئیس هیئت بازی‌های بومی‌محلی، مدیران، معلمان، مربیان و ۳۰ عضو شرکت‌کننده در طرح حضور داشتند، بازی‌های بومی خروس جنگی، شاه وجه و طناب‌کشی در قالب مسابقه اجرا و از سوی هیئت ورزش‌های بومی، جوایزی به برگزیدگان اهدا شد.

وی در پایان هدف از برپایی این نمایشگاه را تشویق دانش‌آموزان و آشنایی بیشتر مسئولان استانی و شهری و خانواده‌ها با تأثیرگذاری فعالیت‌های فرهنگی‌هنری کانون عنوان و خاطرنشان کرد: ۲۵۰ دانش‌آموز در طرح کانون‌مدرسه شرکت داشتند و بیش از ۲۰۰ اثر این اعضا در قالب نقاشی، خوش‌نویسی، سفال‌گری، کاردستی خلاق، کلاژ، طرح‌های ادبی(داستان و دل‌نوشته)، نشریه‌های فرهنگی‌علمی و... در این نمایشگاه قرار دارد و علاقمندان می‌توانند تا پایان اردی‌بهشت‌ماه از این نمایشگاه بازدید کنند.

گفتنی است طرح «کانون مدرسه» در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در ۱۶ مرکز فرهنگی‌هنری و یک مرکز سیار شهری کانون پرورش فکری استان سمنان و برای ۳هزار و ۳۵۰ دانش‌آموز پایه دوم تا ششم ابتدایی از ۱۲۹ کلاس با هدف آشنایی دانش‌آموزان با شیوه‌های نوین آموزش و بررسی تأثیر این نوع آموزش به کودکان و نوجوانان اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =