اقدام کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد  برای آرامش روانی کودکان زلزله دیده شهر یاسوج

پس از وقوع زمین لرزه بزرگ 5.2 ریشتری شهر سی سخت که باعث ایجاد خسارت به شهر یاسوج و سی سخت شد، برخی نهاد های فرهنگی اقدام به اجرای برخی برنامه های مناسب فرهنگی بین زلزله زدگان کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، پس از وقوع زمین لرزه های مختلف در نقاط مختلف جهان و ایران، علاوه بر خسارتهای جانی و مالی متصور، یکی از عمده اتفاقاتی که براحتی از کنار آن می گذریم، مسئل مربوط به آسیب های فکری و روانی خصوصا در کودکان است.

 آسیب هایی که تا سالهای سال ادامه دارد و می تواند ذهن افراد مختلفی را به خود درگیر کند.

از این روی یکی از ابعاد مهمی که پس از زمین لرزه سرپل ذهاب کرمانشاه بسیار مهم و اثر بخش بود، روان درمانی کودکان و نوجوانانی بود که دچار چنین آسیب هایی شده بودند.

 پس از وقوع زمین لرزه بزرگ 5.2 ریشتری شهر سی سخت که باعث ایجاد خسارت به شهر یاسوج و سی سخت شد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان   اقدام به اجرای برخی برنامه های مناسب فرهنگی کردند.

 یکی از این برنامه ها، برنامه امداد "فرهنگی بین زلزله زدگان شهر یاسوج" توسط کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

 این برنامه که با هدف آرماش دادن به ذهن و روان کودکان و نوجوانان اجرا شد شامل اهدا کتاب، قصه گویی، برگزاری مسابقه نقاشی وبرنامه های متنوع فرهنگی وهنری همراه با اهدا جوایز توسط کتابخانه سایر روستایی 1یاسوج ومرکز 2یاسوج می شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =