آیین اختتامیه‌ی " مهرواره‌ی فتح و ظفر " در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل کانون استان سیستان و بلوچستان: با تکیه بر فکر و اندیشه‌ی خود و بهره‌گیری از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی می‌توانیم پیروزی دوباره‌ای را جشن بگیریم

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، آیین اختتامیه‌ی " مهرواره‌ی فتح و ظفر " در کانون استان برگزار شد.

در ابتدای این آیین، مدیرکل کانون استان، در سخنانی کوتاه، ضمن خیرمقدم به مهمانان، ماه مبارک رمضان و سالروز آزادسازی خرمشهر را به حاضران تبریک گفت.

معصومه هادی در ادامه با توجه به حضور کودکان در این مهرواره، ماجرای حضور بیگانگان در کشور و آغاز دوران دفاع مقدس تا آزاد سازی خرمشهر و پایان جنگ تحمیلی را در قالب قصه‌ای برای مهمانان کودک خود بیان کرد و سپس اظهار داشت: مقاومت مردم و ایستادگی رزمندگان در برابر دشمنان رمز مهم این پیروزی بزرگ بود که آثار خوب آن تا امروز باقی است.

وی سپس خاطرنشان کرد: همان‌گونه که دیروز دشمن را از میهن بیرون راندیم، امروز نیز با تکیه بر فکر، اندیشه و استعدادهای خودمان و با بهره‌گیری از فرموده‌ی مقام معظم رهبری، مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، می‌توانیم پیروزی بزرگ دیگری را جشن بگیریم.

شعرخوانی، نمایش‌ صحنه‌ی خورشیدهای سرخ، نماهنگ، سرود و مسابقه، که همگی توسط اعضای توانای مراکز فرهنگی هنری انجام شد، دیگر بخش‌های مهرواره‌ی فتح و ظفر بود.

در پایان به صاحبان اثر در بخش مربیان و اعضا هدایایی، به رسم یادبود، اهدا شد.

قابل ذکر است فراخوان مهرواره‌ی فتح و ظفر، با هدف شناسایی مربیان و اعضای هنرمند و با تاکید بر ارایه‌ی آثار تازه‌ی فرهنگی، هنری و ادبی، در فروردین ماه سال جاری به مراکز فرهنگی هنری استان ارسال شد.

ادبیات پایداری و مقام زن در این حوزه، حمایت از کالای ایرانی، مدافعان حرم و رسانه‌های مجازی از جمله بخش‌های این مهرواره بودند که مراکز با ارسال ۷۵ اثر به دبیرخانه از این رویداد استقبال کردند.

نماینده‌ی استاندار، معاون تربیت بدنی و سلامت، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و همکاران، معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس بسیج فرهنگیان استان، رییس دانشگاه فرهنگیان، رییس اداره‌ی امور تربیتی و رییس آموزش و پرورش استثنایی استان و همکاران از جمله حاضران در این اختتامیه بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =