طرح کانون مدرسه در مرکز یک کانون پارس‌آباد و نمین به ایستگاه آخر رسید

اختتامیه طرح «کانون مدرسه» در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان‌های پارس‌آباد و نمین برگزار شد.

اختتامیه طرح کانون مدرسه با حضور دانش آموزان مدرسه ابتدایی شهید میرزایی در مرکز یک کانون پرورش فکری پارس‌آباد برگزار شد.

علی برادران مربی مسئول مرکز از حضور اعضای شرکت‌کننده در این طرح و معلمان رابط قدردانی کرد و گفت: طرح کانون مدرسه با تکیه‌بر ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مربیان مراکز کانون پرورش فکری به‌منظور درونی کردن مفاهیم درسی و ترویج کتاب‌خوانی اجرا شد.

وی افزود: نقاشی، معرفی کتاب، قصه‌گویی، روخوانی کتاب، اجرای نمایش خلاق بر اساس کتاب‌های قصه، انجام فعالیت‌های علمی و برپایی کارگاه‌های هنری و ادبی بخشی از فعالیت‌های کانون پارس‌آباد در اجرای این طرح بوده است.

سپس مربیان فرهنگی به معرفی فعالیت‌ها و کارگاه‌های موجود در ایام تابستان پرداختند و دانش آموزان را برای شرکت در کلاس‌های تابستانی ترغیب نمودند.

در حاشیه این مراسم دانش آموزان از نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی و هنری اعضای شرکت‌کننده در طرح کانون مدرسه شامل آثار نقاشی، طرح‌های ادبی، کاردستی، سفال و دیگر آثار مربوط به این طرح بازدید کردند.

جشن پایان طرح کانون مدرسه در کانون نمین

با پایان گرفتن طرح «کانون مدرسه» در شهرستان نمین، جشن پایان طرح همراه با اجرای برنامه‌های مختلف و نمایشگاهی از آثار اجرای این طرح همراه بود.

در این جشن، دانش آموزان دو کلاس از مدرسه‌ی دخترانه‌ی جعفری به همراه مدیر و معلمان طرح حضور داشتند و افتتاح نمایشگاه آثار دانش آموزان عضو این طرح در کارگاه‌های مختلف فرهنگی، ادبی و هنری با برنامه‌های متنوع و شاد همراه شد.

قرائت قرآن، شعرخوانی، ارائه‌ی گزارش روند اجرای طرح توسط زهرا فرج زاده مربی مسئول مرکز، خواندن سوگندنامه و دعا، قصه‌گویی، اجرای موسیقی، مسابقه، بازی و سرگرمی و در پایان بازدید از نمایشگاه از مهم‌ترین بخش‌های این جشن بود.

گفتنی است طرح « کانون مدرسه » در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =