برپایی نمایشگاه  طرح کانون مدرسه در مرکز شماره‌ی ۵ کانون اردبیل

نمایشگاه آثار و دستاوردهای اعضا طرح کانون مدرسه در سه بخش فرهنگی، ادبی و هنری در مرکز شماره‌ی ۵ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل برپا شد.

نمایشگاه آثار و دستاوردهای اعضا طرح کانون مدرسه در سه بخش فرهنگی،ادبی و هنری در مرکز شماره‌ی ۵ کانون اردبیل برپاشده و مورد استقبال اعضای بازدیدکننده قرار گرفت.

طرح کانون مدرسه  با چهار مدرسه‌ی ابتدایی فردوسی، نادر اصغری، موسی صادقی و احمدی مقدم شهر اردبیل اجرا شد.

همچنین در حاشیه‌ی این نمایشگاه جلسه‌ی توجیهی کارکنان مرکز و انعکاس موارد  و موضوعات مطرح‌شده در گردهمایی سالانه‌ی مربیان مسئول و مربیان فرهنگی برگزار شد.

این جلسه در مورخه‌ی ۲/۳/۹۷ با حضور مربی مسئول، مربیان فرهنگی، مربیان سیار شهری و پستی و خدمات مرکز باهدف پیشبرد اهداف و ارائه‌ی طرح‌های نو و خلاق تشکیل شد.

اکرم مداح مربی مسئول مرکز ۵ کانون اردبیل در این نشست به ترتیب اولویت مباحث انجام‌گرفته پیرامون مسائل فرهنگی، مالی، اداری، حراست و.... را یادآور شد که از آن جمله می‌توان به رعایت موازین اداری با رعایت نظم در ورود و خروج کارکنان، درج ساعات کاری در دفتر حضوروغیاب، رعایت پوشش اسلامی، احساس مسئولیت در نگهداری اموال اداری، ثبت فعالیت‌ها به‌صورت روزانه در نرم‌افزار کتابداری، خلاقیت در انجام فعالیت‌های فرهنگی، ادبی هنری، رسیدگی روزانه به نظافت مرکز و به‌کارگیری طرح تکریم ارباب‌رجوع اشاره کرد.

شایان‌ذکر است، در کنار این مباحث مربی مسئول در خصوص عضوگیری، تثبیت اعضا و برگزاری کارگاه‌های تابستانی با کارکنان بحث و گفتگو کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =