کد خبر: 279105
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
بازدید 591
بزرگداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر در مراکز کانون استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، خرمشهرحکایت دلیر مردانی است که جسم خود را سنگر کردند تا نام اسلام و ایران همیشه سرفراز و پایدار باشد. جهان آرا و دیگر دوستانش ثابت کردند در مدرسه عشق امام خمینی (ره) چه خوب و درست آموخته بودند و حال چه زیبا امتحان دادند.

به مناسبت آزاد سازی خرمشهر برنامه بزرگداشتی در مرکز گلپایگان برگزار شد. قصه گویی با موضوع آزادسازی خرمشهر، معرفی شخصیت شهید محمد جهان آرا و اجرای مسابقه از برنامه هایی بود که توسط اعضا و مربیان مرکز برگزار شد.

هم چنین به همین مناسبت اعضای مرکز کوشک با انجام فعالیت های مختلف یاد و خاطره حماسه سازان خرمشهر را گرامی داشتند. روخوانی کتاب تانک آرزوها، معرفی شخصیت شهید جهان آرا، معرفی وقایع جنگ تحمیلی و ساخت ماکت هایی با موضوع دفاع مقدس از جمله این برنامه ها بود.

اعضای کودک مرکز شماره 2 خوانسار نیز با حماسه قهرمانی دلیران خرمشهر آشنا شدند. این برنامه در سوم خردا ماه با اجرای معرفی وقایع ، قصه گویی، کاردستی و معرفی کتاب و تشکیل نمایشگاهی در محوطه مرکز با مشارکت گروهی حماسه قهرمانی رزمندگان در فتح خرمشهر را زنده کردند.

مرکز شماره 6 ویژه برنامه ای را با عنوان "فتح خرمشهر فتح خاک نیست فتح ارزشهاست" با حضور اعضای دختر مرکز اجرا کرد. این برنامه ها شامل قصه گویی از کتاب قمقمه آب و نیز فعالیت کاردستی، معرفی وقایع همراه با بحث آزاد و مسابقه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =