دیدار مدیرکل کانون استان با معاونت اخبار و اطلاعات صدا و سیمای مرکز یاسوج

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور در صدا و سیمای مرکز یاسوج با معاونت اخبار و اطلاعات این مرکز دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کانون استان در این دیدار ضمن قدردانی از توجه رسانه استانی به حوزه فرهنگی بخصوص کودکان و نوجوانان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرایط را برای تعلیم و تربیت فراهم نموده و خانواده‌ها باید کانون را محلی امن برای رشد فکری و خلاقیت کودکان خود بشناسند.

عیسی گرجی زاده افزود: خانواده‌ها باید برای جلوگیری از آسیب‌های مختلف اجتماعی کودکان و نوجوانان را برای حضور در برنامه های کانون تشویق کنند.

وی اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با دارا بودن فضاهای آموزشی و تربیتی، فرصت مناسبی برای اجتماعی شدن و یادگیری مسایل فرهنگی و هنری و مهارتی است که در زندگی آتی مورد نیاز کودکان و نوجوانان خواهد بود.

در این دیدار معاونت اخبار و اطلاعات صدا و سیمای مرکز یاسوج ضمن آمادگی همکاری بیش از گذشته با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مکان مناسبی برای پرورش استعدادهای بالقوه کودکان و نوجوانان با استفاده از برنامه‌های فرهنگی هنری و کتاب و کتابخوانی است .

محمد هادی حجازی به ظرفیت‌های بسیار خوب در زمینه های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  اشاره کرد و گفت: مسئولین کانون باید با تمهیدات لازم این فضای فرهنگی هنری را بیشتر و گسترده تر به خانواده‌ها و شهروندان معرفی کنند.

وی که خود عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده است از حمایت این رسانه برای شناسایی کانون و فعالیت های فرهنگی هنری اشاره کرد و اظهار داشت: رسانه استانی همواره از فعالیتهای فرهنگی که در حوزه کودکان و نوجوانان  فعالیت دارند حمایت می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =