" لحظه های شکفتن"  در مرکز ۲ تهران برگزار شد

مربیان و اعضای فعال مرکز شماره ۲ کانون استان تهران به مناسبت ماه مبارک رمضان و جشن آغاز تابستان، ضیافت افطار برپا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، مرکز شماره ۲ کانون استان با برگزاری ویژه برنامه "لحظه های شکفتن"، تقارن ایام پرفضیلت ماه  رمضان و آغاز فعالیت های تابستانه را با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای کودک و نوجوان جشن گرفت.                                                                             

بر اساس این گزارش این ویژه برنامه با تلاوت آیات الهی توسط "سعید امیری" عضو کودک آغاز شد و بدنبال آن مربی مسئول کتابخانه دربارۀ فضیلت روزه وآداب روزه داری برای اعضا سخن گفت.

در ادامه "فاطمه احمدی" عضو نوجوان با بیان شیوا و دلنشین خود روایتی با موضوع فضائل اخلاقی حضرت علی(ع) را قصه گویی کرد و نمایش فرم " مولانا یا مهدی" توسط  لیلا و مهسا مددی دو تن از اعضای فعال نوجوان به اجرا درآمد.

از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم،  تصنیف خوانی" مرغ سحر" و " آمدی جانم به قربانت" با آواز عضو ارشد "امیر علی لایق " و اجرای سه تار عضو نوجوان "علیرضا عباس زاده" بود که مورد استقبال میهمانان قرار گرفت.

قصه گویی "سلطان جنگل "، اجرای مسابقات شاد، معرفی فعالیت های تابستانه و شرایط حضور کودکان و نوجوانان در طول تابستان از دیگر برنامه های اجرا شده در این روز بود.

گفتنی است این ویژه برنامه با پذیرایی افطاری و گرفتن عکس یادگاری به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =