ضیافت الهی همراه با تجلیل از اعضای برگزیده مراکز فرهنگی‌هنری کانون در مسابقات بین‌المللی

به نیت خیرین مجتمع فرهنگی‌هنری گرگان، ضیافتی الهی با حضور نوجوانان روزه‌دار و جمعی از خانواده‌های شهدا به میزبانی مرکز شماره سه کانون برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این ضیافت الهی که همه‌ساله با حضور پرشور اعضای مراکز فرهنگی هنری گرگان، پرسنل و خانواده‌ی خیرین مجتمع فرهنگی‌هنری گرگان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، اعضای نوجوان در کارگاه مهیج و دینی حجت‌الاسلام والمسلمین شیخی حضور یافته و با مبانی ارزشمند رفتار نیک و معنوی در قالب بازی و سرگرمی بیشتر آشنا شدند.

ذکر ربنا و تلاوت اذان توسط اعضای نوجوان، قصه­گویی اسما زاهدی­نیا عضو نوجوان، متن­خوانی نیکاگرزین با موضوع میهمانی خدا و نیز رونمایی از کتاب شعر کودک«کوچه غرق شادی» سروده­ی راحمه شهریاری مربی ادبی کانون پرورش فکری گرگان به تصویرگری سایه تکاور صیاد مربی پویانمایی مرکز شماره سه گرگان که با موضوع بازی در کوچه­هایی که با نام­های شهدای گرگان منتشر شده است، بخش‌های ویژه این مراسم بود.

در پایان پس از صرف افطار، از ماهان درزی عضو ورزشکار و برگزیده کشوری مرکز شماره سه و کوثر کیایی عضو برگزیده­ی بین المللی مسابقه نقاشی و مهیا شهسواری مربی هنری کانون گرگان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری و جمعی از مسوولان تقدیر شد.

سرهنگ واسف‌جانی و بانو رفعت کلانتری، خیرین نکونام گرگانی هستند که به همت آنان مجتمع بزرگ فرهنگی هنری گرگان  احداث و به کودکان و نوجوانان گلستانی هدیه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =