همکاران فعال در عرصه‌ی ترویج فرهنگ نماز تجلیل شدند

همکاران فعال در عرصه‌ی توسعه و ترویج فرهنگ نماز از سوی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با دریافت هدیه و لوح سپاس تجلیل‌شدند.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، اسفندیارضیائی طی مراسمی که درحاشیه برگزاری شورای اداری صورت‌گرفت، از اهمیت و نقش نماز جماعت سخن‌گفت و همراهی و هماهنگی در برپایی این فریضه‌ی دینی را فرصتی ارزش‌مند در وفاق و همدلی میان انسان‌ها دانست.

وی هم‌چنین تلاش تمامی همکاران ستادی و مراکز فرهنگی هنری را برای نهادینه‌ سازی فرهنگ نماز در جامعه، به ویژه در میان کودکان و نوجوانان مهم ارزیابی‌کرد و تقدیرشوندگان را نماینده شایسته تمامی همکاران دین مدار ستادی و مراکز فرهنگی هنری دانست.

برپایه این گزارش، اهدای لوح تقدیر و جایزه به همکاران از دیگر بخش‌های این آیین بود که در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر و در محل نشست‌های این مجموعه‌ی فرهنگی در رشت صورت‌گرفت.

مدیر کل کانون استان گیلان در لوح سپاس خود تلاش‌های همکاران برای انتقال مفاهیم قرآنی و ترغیب به نیایش خداوند بزرگ در اعمال و ظرایف الهی، به ویژه نماز را هدیه‌ای معنوی و ماندگار دانسته که با دستانی به وسعت آسمان و زلالایی از حمد و ثنا به کودکان و نوجوانان هدیه می‌شود.

وی درپایان از اهتمام و تلاش همکاران در اشاعه‌ی فرهنگ نماز را قدردانی کرده و توفیق روزافزون تلاش‌گران این عرصه‌را ازخداوند بزرگ خواستارشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =