تاکید بر تولید اندیشه و توسعه گستره‌ی فعالیت‌ها

مدیر کل کانون استان گیلان در نشست با همکاران ستادی، بر ضرورت فراهم‌سازی ساز و کارهای مناسب برای تولید فکر و اندیشه‌ی خلاق و توسعه‌ی همه‌جانبه فعالیت‌ها تاکیدکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان استان گیلان، اسفندیارضیائی درجلسه شورای اداری هم‌چنین هم‌دلی، هم‌افزایی و نزدیک‌سازی اندیشه‌ها را لازمه‌ی تولید فکر و توسعه‌ی همه‌جانبه کانون عنوان‌کرد و افزون‌شدن ارتباط دوسویه میان ستاد و مراکز فرهنگی هنری را نقطه‌ی آغاز این حرکت خواند.

مدیر کل کانون گیلان درعین حال قانون و اخلاق‌مداری، شاداب‌سازی فضای کاری و بهره‌گیری ازخرد جمعی -با احیای کمیته‌های مختلف کاری- را گامی در همین مسیر توصیف‌کرد و افزود: همه‌ی ما درقبال یکدیگر مسوولیم و لازم است هم‌چون همیشه با درک متقابل و استفاده مناسب از فرصت‌ها، به ارتقای توان‌مندی کودکان و نوجوانان بپردازیم.

وی در این میان روند روبه رشد و اثربخشی هرچه‌ بیشتر فعالیت‌های مربیان مراکز فرهنگی هنری را برگرفته از فضای آرام و و پُرنشاط حاکم بر کانون استان دانست و بر لزوم بهره‌گیری از این فرصت برای توسعه‌ی همه‌جانبه تاکیدکرد.

این مدیر فرهنگی در همین زمینه تدوین و برنامه‌ریزی فعالیت‌ها در حوزه‌ی معاونت فرهنگی کانون استان و هم‌چنین محورقراردادن نوآوری و ابتکار در برنامه‌های کودک و نوجوان محور را گامی درجهت نیل به این هدف‌ها ارزیابی و اضافه‌کرد: با ایجاد فرصت‌های لازم برای تمرین مهارت‌های زندگی می‌توانیم پاسخ‌گوی نیازهای نسل حاضرباشیم.

اشاره به راه‌اندازی کتاب‌خانه‌ سیار روستایی رستم آباد و در پیش بودن افتتاح کتاب‌خانه سیار شهری رشت، تلاش برای تکمیل مراکز فرهنگی هنری خمام و چابکسر و هم‌چنین، اتمام مراحل به‌سازی کانون آستانه اشرفیه دیگر محور سخنان ضیائی بود و وی با خاطرنشان‌کردن ضرورت تلاش درجهت تحقق اقتصاد مقاومتی، بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مشاوره‌ای همکاران پیش‌کسوت و مدیریت بیش از پیش هزینه‌ها تاکیدکرد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =