افزایش فضاهای تخصصی برای فعالیت‌های فرهنگی هنری کودکان و نوجوانان

در دیدار مدیر کل کانون استان با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بر توسعه فعالیت‌ها و فضاهای فرهنگی هنری تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این دیدار دکتر رحیمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به اهمیت و اثرگذاری فعالیت‌های کانون در امور فرهنگ‌سازی بر توسعه فضاهای فرهنگی به ویژه برای اجرای فعالیت‌های تخصصی در حوزه کودک و نوجوان تاکید کرد.

وی تلاش مربیان کانون برای پرورش استعداد کودکان و نوجوانان را ارزشمند دانسته و اظهار امیدواری کرد توسعه فضاهای فرهنگی به ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌ها و برنامه‌ها کمک نماید. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کودکان و نوجوانان را به عنوان سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی دانست و افزود: برای مراقبت از این سرمایه‌های اجتماعی افزایش فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی امری ضروری است.

در این دیدار هادی یوسف‌زاده مدیر کل کانون آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام‌شده، گزارشی از این اقدامات ارائه کرد.

وی تخصصی بودن کارگاه‌های ویژه فرهنگی هنری و ادبی در مراکز کانون را مورد تاکید قرارداده و افزود: این کارگاه‌ها، تنها مختص به ایام تابستان نبوده و در طول سال نیز برگزار می‌شود.

یوسف‌زاده با اشاره به طرح گردشگری کودک و اقدامات کانون استان در این زمینه افزود: امیدواریم با حمایت مسئولان استان این پروژه مهم فرهنگی محقق شود.

مدیر کل کانون استان در عین حال تاکید کرد: اقدامات اولیه برای اجرای این طرح صورت گرفته و یکی از اهداف مهم آن آموزش غیر مستقیم مفاهیم مهمی همچون؛ اهمیت میراث فرهنگی، نقاط تاریخی و دیدنی، مناطق مختلف کشور و آداب و رسوم و سنن اقوام مختلف به کودکان و نوجوانان است.

یوسف‌زاده ظرفیت‌های موجود کانون استان به لحاظ تعداد مراکز فرهنگی هنری را متناسب با نیاز شهروندان به ویژه خانواده‌ها ندانسته و برنامه‌های کانون استان را در زمینه افزایش مراکز فرهنگی هنری کانون تشریح کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =