یادی از "مهدی آذر یزدی" در مرکز ۴۲ کانون تهران

ویژه برنامه « پدر بزرگ قصه ها» به مناسبت روز ملی ادبیات و به یاد مهدی آذر یزدی نویسنده محبوب کودک و نوجوان در مرکز شماره ۴۲ کانون استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان ویژه‌برنامه‌ای با عنوان" پدربزرگ قصه‌ها" در مرکز فرهنگی هنری شماره ۴۲ کانون استان برگزار شد.

این ویژه‌برنامه با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی و به یاد نویسندۀ مجموعه کتاب‌های قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب برای ۱۰۰ نفر از اعضای کودک و نوجوان این مرکز به اجرا درآمد.

بنابراین گزارش، در این مراسم که روز سه‌شنبه  ۱۹ تیرماه  ۹۷ در سالن نمایش این مرکز برپا شد ماندانا واحدی مربی فرهنگی با خوانش قسمت‌هایی از کتاب " قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب " به معرفی این مجموعه ۸ جلدی پرداخت.

در ادامه اعضای نوجوان پسر نمایش " دوستی خاله خرسه " را بر اساس یکی از داستان‌های این کتاب ارزشمند برای دوستانشان اجرا کردند.

همچنین " ثنا فیض‌الله زاده" عضو فعال کتابخانه ۴۲ با اجرای هنرمندانۀ خود ‌داستان "سام و زال" را برای میهمانان نقالی کرد.

این مراسم با معرفی شخصیت مهدی آذر یزدی و قصه‌گویی، توسط " مریم شفیع‌زاده" ادامه یافت. اجرای تئاتر کاغذی " دخترک و غازها" کاری از اعضای دختر به کارگردانی ماندانا واحدی، مسابقه‌ پانتومیم و بازی با کلمات از دیگر برنامه های این روز بود.

در پایان اعضا با گرفتن عکس یادگاری خاطرات این روز را به ثبت رساندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =