جشن بزرگ «زیر سایه خورشید» در کانون پرورش فکری مجتمع اهواز برگزار شد

به مناسبت دهه کرامت جشن بزرگ «زیر سایه خورشید» با محوریت دیدار خادمان آستان قدس رضوی از خانواده‌ها و اعضا مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، خادمان حرم رضوی به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، به میزبانی مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون شهرستان اهواز در قالب برنامه «زیر سایه خورشید» با خانواده‌ها و اعضا مراکز کانون شهرستان اهواز دیدار کردند.

خادمان حرم امام رضا (ع) که حامل پرچم منور و متبرک حرم مطهر حضرت بودند؛ مورد استقبال خانواده و اعضا کانون قرار گرفتند.

در این برنامه که با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی، جمعی از کارشناسان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین جمعی از مسئولین مراکز کانون، خانواده‌ها و اعضا آن‌ها در شهرستان اهواز برگزار شد، اعضا مراکز کانون به خوانش آثار ادبی خود با موضوع امام مهربانی پرداختند و در ادامه  خادمان حرم امام رضا (ع) بسته‌های تبرکی حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) را به‌به شرکت‌کنندگان در این مراسم اهدا کردند.

گفتنی است: از اول ماه ذی‌القعده و میلاد حضرت معصومه (س) تا 11 این ماه مصادف با میلاد امام هشتم شیعیان، امام رضا (ع) با عنوان دهه کرامت نام‌گذاری شده است و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان با برگزاری برنامه ویژه میزبان کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =