گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و جشن روز دختر در مراکز فرهنگی‌هنری کانون گلستان

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی، سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را گرامی‌داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، با فرا رسیدن دهه‌ی کرامت و سالروز ولادت حضرت‌معصومه(س) و روز ملی دختر، مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار کانون گلستان فعالیت‌های متنوعی را ویژه‌ی اعضای دختر اجرا نموده و این روز را به آن‌ها تبریک گفتند.

جشن روز دختر و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کانون پرورش فکری کلاله

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کلاله با همکاری بسیج خواهران و اولیای کانونی روز دختر را جشن گرفته و با برپایی کارگاه بحث آزاد با موضوع حجاب و عفاف و برگزاری مسابقات مهیج این روز را گرامی داشتند.

در پایان به برگزیدگان مسابقه و اعضای حاضر از سوی بسیج خواهران هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.

«مرواریدی در صدف» ویژه‌برنامه‌ی روز دختر در مرکز فرهنگی‌هنری کانون دلند

در این مراسم که حدود ۷۰ نفر از اعضا، خانواده‌ها و جمعی از مسوولان حضور داشتند برنامه‌های شاد و مفرحی در قالب مسابقه با موضوع حمایت از کالاهای ایرانی، آموزش بستن شال و روسری به سبک اسلامی، مولودی‌خوانی و تقدیر از دخترانی که نام آن‌ها معصومه بود صورت گرفت.

هم‌چنین در این روز ۵۰ نفر از اعضایی که در جشنواره‌ی سوره‌های کوچک قرآن با محوریت سوره‌ کوثر در بخش‌های مختلف نقاشی، شعر و داستان از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون شهید باهنر مسجد جامع شهرستان رامیان برگزار شد، با اهدای لوح و کارت هدیه تجلیل شدند.

بزرگداشت روز دختر و هفته عفاف و حجاب در پارک شهرداری گنبدکاووس

در بزرگ‌داشت روز دختر و هفته‌ی دفاع از حریم خانواده و عفاف و حجاب، مراکز فرهنگی‌هنری کانون گنبدکاووس با برگزاری نمایشگاه نقاشی در پارک شهرداری این مناسبت را گرامی‌داشتند.

در این برنامه‌ی متمرکز که به همت فرمانداری، شهرداری، پایگاه بسیج خواهران و کانون پرورش فکری برگزار شد، پیرامون اهمیت و ارزش حجاب اسلامی و عفاف برای حاضران به‌ویژه کودکان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی صحبت شد.

گفتنی‌است مراکز فرهنگی‌هنری کانون گنبدکاووس در طی این هفته اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی، بحث آزاد و نمایش خلاق با موضوع گرامی‌داشت روز دختر و هفته عفاف و حجاب پرداختند. 

حضور یاران قدیمی کانون در کنار اعضای جدید در این همایش باشکوه از لحظه‌های زیبای این برنامه بود.

فعالیت‌های فرهنگی‌هنری کانون بندرگز به مناسبت گرامی‌داشت روز دختر

مربیان کانون پرورش فکری بندرگز به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، اقدام به برگزاری فعالیت‌های ادبی، فرهنگی و هنری نمودند.

در این برنامه بچه‌ها با حضور در کارگاه معرفی شخصیت با بخشی از زندگی‌نامه حضرت معصومه (س) آشنا شده و سپس با حضور در کارگا هنری به ساخت حیوانات با استفاده از برگ درختان پرداختند.

 خوانش دل‌نوشته‌های ادبی و اشعاری با موضوع دختر و جایگاه ارزشمند آن از دیگر برنامه‌های این روز بود.

گرامی‌داشت روز دختر و اهدای گل‌های ساخته‌ی دست اعضای کتاب‌خانه‌ سیار روستایی کانون گمیشان به یک‌دیگر

به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت معصومه (س)، دختران عضو کتاب‌خانه سیار روستایی کانون گمیشان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری این روز را جشن گرفتند.

در این برنامه ضمن معرفی شخصیت ارزشمند حضرت معصومه (س)، دختران در کارگاه هنری حضور یافته و اقدام به ساخت‌ گل‌های رنگارنگ کاغذی نمودند.

اهدای دست‌ساخته‌های اعضا به سایر دوستانشان این روز را در دفتر خاطرات آنان ماندگار ساخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =