اثر ادبی مربی کانون خوزستان برگزیده سومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی شد

اثر ادبی لیلا سپهری مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در سومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی به‌عنوان اثر برگزیده معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، داستان «بغض شیرین» نوشته لیلا سپهری مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرامام از سوی هیئت‌داوران سومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی به‌عنوان رتبه دوم بخش داستان معرفی شد و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان و لوح تقدیر را برای این نویسنده خوزستانی به ارمغان آورد.

لیلا سپهری مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در مرکز فرهنگی هنری بندرامام است که از سال 1384 تاکنون در این نهاد فرهنگی به کودکان و نوجوانان این خطه از ایران اسلامی خدمت‌رسانی فرهنگی می‌کند.

سومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی به میزبانی شهرکرد در حالی با محوریت شخصیت و ابعاد زندگی امام رضا (ع)، احادیث امام رضا (ع)، هجرت امام رضا (ع)، سیره و فرهنگ رضوی و شخصیت و ابعاد زندگی پدر گرامی امام رضا (ع) برگزار شد که نزدیک به 300 اثر شامل بیش از 250 اثر در بخش کتاب‌های آماده چاپ و 43 عنوان کتاب چاپ شده به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

گفتنی است: مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی، 26 تیرماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل سالن غدیر شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =